Skip to content

India vs India

Iulie 2, 2008

O campanie complexa de mobilizare a populatiei Indiei initiata de un ziar de renume „The Times of India”, cu scopul de a realiza o schimbare la nivel politic si social prin mai multe canale media. Si-a dorit sa gaseasca si sa promoveze noii lideri politici; sa promoveze sistemul democratic si sa produca o schimbare din cetateni pasivi ai societatii in participanti activi.
A avut un impact extraordinar, castigand in cadrul Festivalului de Advertising Cannes Lions 2008, editia 55, premiul Titaniul & Integrated pentru cea mai buna campanie de acest gen.
Rezultate:
>> peste 37, 000 de indieni au raspuns initiativei
>> peste 1,3 miloane de accesari a site-ului
>> peste 900,000 de download-uri de pe YouTube.
>> celebritatile tarii (actori, politicieni, oameni de afaceri) au devenit purtatori de cuvant
„Transforming a land of philosophers into a land of doers”

Anunțuri
No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: