Skip to content

Guru al Statisticilor

Octombrie 1, 2008
In special pentru cititorii mei (aceia 3) cu un mic background in psihologie, sau oricare din stiintele socio-umane care au avut incaierari cu programe de statistica (SPSS) si si-au colorat limbajul in nuante de profi, materii, variabile, corelatii, coliniaritati si regresii (completati voi mai departe) am ceva sa le lumineze fata. Am placerea sa vi-l prezint pe Hans Rosling, guru in
statistici:
Atentie! Vizionati clip-ul inainte de a citi mai departe!
Programul utilizat si care ar putea contribui la rebranduirea psihologiei (fiindca tot am promis ca voi oferi solutii si idei) e gapminder (click). Cum ar beneficia psihologia (programa scolara) de pe urma unui astfel de program? hmmm…….

My point of view:
1. dublarea nr de studenti care intr-adevar si-ar trece anul la statistica
2. interesul crescand pentru partea experimentala a psihologiei, respectiv cercetare (fiindca oricum nu stam roz la aces capitol)
3. am fi in pas cu tendintele si tehnologia care deja se utilizeaza in conferintele internationale.
4. programul e usor si simplu de inteles si cu putina rabdare se poate si invata

Am speranta ca trend-ul sa prinda, motiv pt care va rog da-ti mai departe, shar-uiti, Make an Impact! Change the World!
„Be the change that you want to see in the world” Ghandi

Pt orice opinii, păreri, critici (zicale) da-ţi click pe butonul comment de mai jos.
One Comment leave one →
  1. Adelaida permalink
    Octombrie 4, 2008 7:10 pm

    Ma bucur ca ti-am descoperit blogul!

    Foarte interesant Gapmider-ul…Abia astept sa ma „joc” cu el si promit ca o sa il si share-uiesc. 🙂

Lasă un răspuns

