Skip to content

Gandesc in culori

Octombrie 27, 2008

Gândesc în culori, simt în nuanţe, limbajul meu e rogvaiv, văd lumea în roz si apreciez minunea curcubeului. Uneori cred ca n-am iesit deloc din anii adolescentini. Mai răsfoiesc câte o revistă girlish, ador sa ma filez un tip drăguţ prin mall-uri (pe-atunci erau supermarketuri, sau magazine centrale), sa visez la inorogi care-mi vor îndeplini visele, sa ies în orash doar fiindca am o nouă fustiţă (de ce nu, doar nu am fost încă văzută în ea), să mă minunez de cat de uşor ameţesc de la un paharel de vin (not much changed, btw). Îmi retrăiesc anii din liceu prin filme gen „High School Musical”, „Saved by the Bell”, „The O.C.”, prin piesele de la Vama Veche, Metallica, Oasis, Green Day, am dat iama şi prin cărţile ce le citeam pe-atunci Dickens, Hugo şi Tolstoi. Ce vremuri!, ce de pasiuni (baieţi, filme, cărţi şi rock’n’roll)!, ce vise!, ce trairi!.
Astea-mi plăceau pe-atunci, imi plac şi acum, nu într-atât, m-am reprofilat din păcate pentru mine, din fericire pt societate : facultate, job, preocupări de viaţă.
Days fly bye! .. şi iata-mă în pragul unei noi vârste! Voi lăsa grijile să-mi înegrească gândurile, să-mi facă zilele gri? Nu! nicidecum vreau să gandesc în culori şi deacum înainte; Da! am crescut, am ceva mai multe reţele neuronale, un carnet de conducere, o licenţă şi ştiu ce-mi doresc de la viaţă! To be free, free to be me!

„Joy is not in things; it is in us.”
~ Richard Wagner

No comments yet

Lasă un răspuns

