Skip to content

I like 2 move it move it

Noiembrie 21, 2008

….a fost demult, demult prin 2005 cand am descoperit şi am vizionat prima parte din lungmetrajul animat Madagascar si care printr-o coincidenta ciudata, se întâmplase să-l revăd de 3 ori (eu cu mine, eu la o întâlnire incognito cu gasca de psiho in camin, si eu cu familia). Mi se întâmplă rar să pot acorda suficientă atenţie de două ori aceluiaşi scenariu, cu atât mai puţin să bat recordul de 3.
.. şi se face ca azi, ca după 3 ani să dau peste trailer-ul din Madagascar 2: Escape to Africa, după ce timp de o lună m-a izbit frontal ditamai afişul postat pe sărmana casă de la iesirea din Haşdeu (capusul studentesc). Oare chiar au impact afişajele astea stradale de prost gust? Merită o cercetare.
Revenind, Madagascar 2 se arată a fi mai bun decât predecesorul său, aflându-se pe lista celor 14 nominalizări la premiul Oscar pentru filme animate (alături de Kung Fu Panda, Wall-e etc).
Motivul pentru care mi-a plăcut atât de mult Madagascar prima oară a fost fiindcă a oferit : un concept nou, personajele clar definite şi captivante.
Motivele pentru care recomand din nou Madagascar, de data aceasta Nr. 2 ca fiind un „must see”:
– îl are pe Hans Zimmer ca şi director de sunet, cunoscut şi pentru compoziţiile şi editările sale de sunet în Gladiatorul, The Lion King, The Last Samurai, Mission Imposible 2.
– are personaje originale, în care personalitatea fiecăruia se reflectă în tipul de animal pe care-l interpretează : monocromaticii pinguini (Kowalski, Skipper, Private) sunt „mafia”, leul Alex „regele junglei din New York”, zebra Marty „cel care-şi caută rădăcinile şi răspunsul fundamental la întrebarea dacă a fost alb cu dungi negre, sau negru cu dungi albe”, hipopotamul Gloria „mereu stăpână pe situaţie, de neimpresionat şi într-un fel mama grupului”, girafa Melman „bolnavul închipuit si hipersensibil”.
– si pentru că e fun, râzi cât ţine filmul şi încă un pic mai apoi.
Nu v-am convins? Un mic preview atunci:

No comments yet

Lasă un răspuns

