Skip to content

Provocare – Leapsa

Ianuarie 31, 2009

Azi am primit o provocare de la Cris care a primit-o de la Tudor care a primit-o la rândul lui de la Ioana şi sună în felul următor: intra in al 4-lea folder din folderul cu poze, alege a patra poza, posteaz-o pe blog si descrie-o… .Si fiindcă o provocare nu se cade a fi refuzată şi Cris m-a desemnat tocmai a 4 a persoană care să ducă mai departe „torţa” am sa spun „Cap!” (adica accept!). Iată a patra poza, care se afla în folderul 4=Cluj, in subfolderul 4=Anul5Cluj .

Poza e realizată prin începutul lui decembrie, la o plimbare prin oraş cu Catalina să hranim porumbei în parcul mare, de lângă Chios; porumbei care desigur nu au fost de gasit nici pe cer, nici în parc (vă amintiţi, e iarnă în decembrie) şi au treburi mai bune de făcut decât să îngheţe de frig aşteptând samaritanii să-i hrănească. Drept consolare am făcut poze în oraş, care arăta minunat împodobit în prima zi de iluminare şi decorare stradală pt sărbătorile de iarnă.

….şi fiindcă din exces de zel, am vrut să demonstrez că nu trişez (a se vedea Cris) am numărat şi de la capăt la cap, adică începând cu ultimul folder şi am dat peste poza asta, ceva mai comică:

Ali şi cu mine ne strâmbam la aparatul foto acum 2 ani, la întoarcerea acasă, de la Sibiu, unde ne-am trainuit 2 săptămâni la şcoala de vară Cognosis. Ali de asemenea a intrat în „leapşa” şi acu e rândul celorlalţi să joace:
1. Cristi (stie el cine), fiindcă am dori să vedem ce are în rezerva de poze
2. Irina : n-a mai scris demuult pe blog si suntem curiosi ce mai face
3. Phoebs: fiindcă e o fată drăguţă cu poveşti faine pe blog şi fiindcă tb să lărgim cercul
4. Billy : care şi-a lansat recent un blog tare şi
5. Kiwi: ei ii adresez provocarea pe facebook :)) sa mărim comunitatea
One Comment leave one →
  1. Melinda permalink
    Aprilie 14, 2009 10:26 am

    am acceptat provocarea lansata de Cris… si chiar ca aratam tinere, zapacite si strambarete :))

Lasă un răspuns

