Skip to content

Leapsa iar :)

Iunie 4, 2009

….de la Cris (care m-a convins sa-mi reiau treaba pe blog)

Sunt o zapacita/pasionata/idealista

Mi-as dori sa nu cresc mare

Nu-mi plac oamenii perfizi, duplicitari, ignorati, neseriosi, neciopliti si serpii

Orice cred/crezi ca merit/meriti voi/vei avea

Nu uit sa fiu recunoscatoare

Nu pot sa traiesc fara dulciuri

Pot sa pilotez, inot, conduc masini, merg cu rolele si cu bicicleta

Urasc sa mi se ia acadeaua (metaforic vorbind) si sa fiu mintita

Imi plac perusii,cateii, pestisorii de aur 😀 si pisicile

Joc teatru doar pe scena de teatru.

Putini oameni stiu c-am jucat rolul turmentatului din „O scrisoare pierduta” I. L. Caragiale

Pregatesc o revenire in forta pe blog

Imi place sa zbor cu orice, sa citesc romane clasice si psihologie, sa creez lucruri noi din plastelina, sa fac poze cu Nikon,sa vizitez libraria Carturesti, sa asculta TED, sa fac clatite, sa zambesc la luna, sa primesc cadouri, baile cu spuma, sa sar pe trambulina etc….

Nu suport indolenta si ignoranta in sistemul educational

Apreciez eforturile oamenilor care fac o schimbare pozitiva in jurul lor

As vrea sa fac turul lumii (cu barca, avionul, TGV-ul, motocicleta, dubita, masinuta, balonul cu aer si pe jos ) si un tur al celor mai bune universtati din lume in 5 ani

Ma tem mai rar, de obicei de serpi

Imi pare rau ca nu sunt inca milionara in roni :))

Aud clopoteii de vacanta


Vad vacanta de vara in vama cu veselie si vin

Nu imi place de mine cand ma uit dimineta in oglinda (de obicei cand ma trezesc la 7)

Rar las scoala sa interfereze cu educatia mea (o adaptare dupa Mark Twain)

Pastrez o groaza de poze de la strabunici si bunici

Nu sunt multumita de rezultatele alegerilor europarlamentare

Sunt confuza cand ma trezesc din somn, ca urmare raspund in limbile in care am visat la telefon (engleza si maghiara de obicei)

Ar trebui sa luptam mai mult si mai des pentru lucrurile valoroase din jurul nostru (educatia, familia, mediul, sanatarea etc.)

Am nevoie sa cred in oameni si in viitor.


…feel free to coment…

No comments yet

Lasă un răspuns

